+38(044) 233-72-55 / +38(093) 170-03-53
info@hotel-nivki.kiev.ua
Book Now

Guestbook

+38 (093) 170-03-53

+38 (067) 508-56-59

+38 (050) 418-44-05

+38 (044) 400-09-79 fax

+38 (044) 233-72-55

Оставить новую запись в гостевой книге

 
 
 
 
 
 
 
Поля, помеченные звёздочкой, обязательны для заполнения.
Ваш адрес e-mail опубликован не будет.
По соображениям безопасности мы запишем IP-адрес 34.228.115.216.
Ваша запись в гостевой книге может быть показана не сразу, а только после предварительной проверки администрацией сайта.
Мы оставляем за собой право редактировать, удалять или не публиковать записи в гостевой книге.
35 entries.
Катерина Катерина wrote on 29.12.2016 at 17:11:
Я заселилась на выходных, это самые замечательные 4 дня, проведённые в гостинице "Нивки" Персонал кухни, очень вежливый, а самое главное вкусно кормят! Начальник охраны, просто замечательный мужчина, очень вежливый, всегда расскажет и подскажет, как найти дорогу, на каком автобусе лучше поехать?! Всегда спросит, как ваше настроение!? На ресепшине, очень привлекательная и добрая, Администратор-Анастасия!Если вдруг, вы где-то порвёте джинсы или ещё какую нибудь вещь, она всегда вам поможет и даст иголку с ниткой))))? Люди-я вам советую, жить в такой гостинице, цены доступны!!! И если вы читаете, отрицательные отзывы?Всё это чушь, здесь не грязно, ничем плохим не пахнет и тараканов нет!!! Я обязательно вернусь сюда, здесь так хорошо, будто ты дома)))? Я приехала, с очень плохим настроением, но вы знаете, уезжаю я , с отличным!Даже уезжать не хочется!?
Андрій Андрій wrote on 14.09.2016 at 22:54:
Ночували в готелі буквально на днях, то ж по свіжим слідам, як то кажуть.
Плюси: привітний персонал, з яким можна вирішити майже будь яку проблему. Чистий номер, достатньо швидкий інтернет в номері, з яким не виникло ніяких проблем. Кухня, в якій смачно, дуже добре по цінам і по подачі - дівчина взяла вівсянку, але так і не змогла доїсти. Не тому що погано, а тому що її справді дуже багато. Ситно і добре. Жодних проблем з поселенням та бронуванням номеру не виникло. Один з небагатьох сайтів, на якому оперативно в текстовому режимі відповідають працівники самого готелю і реагують на прохання. Потрібна була таблетка від голови - була в наявності. В ванній кімнаті чисто, є гаряча вода та все дуже охайно. Телевізор працює добре, штори зранку чудово закривають сонце, зручна шафа для речей і просто зручно.
З мінусів: відсутність двух тумбочок. Цього я взагалі не зрозумів. Номер на двох, проживало дві людини - в номері дві чашки, два комплекти рушників і всього іншого, але тумбочка біля дивану - одна. Дивно. Відсутність ванної косметики. Так, в ванній є мило та шампунь в дозаторах, але все-таки як в номері комфорті без двух наборів для косметики - по одному на кожного, не відомо. Відсутність двох пар капців. Як не крути, а ходити в своєму взутті не дуже зручно і це, судячи з попередніх відгуків, не перша такого роду скарга. Коли нам потрібно було взяти вазу для квітів, це не виявилось пустяковою вимогою. Нам спочатку було сказано, що не вазочки, не баночки для квітів в наявності немає, після чого все ж таки порадили спитати в кафе. В кафе сказали сходити на рецепцію, а коли дізнались, що ми туди вже набирали, знайшли вазу за дві хвилини. Отже, якщо знайшли, то вона була в наявності і ми могли б не ходити туди-сюди, щоб взяти її. Ще питання з приводу ложок в кімнаті. Так, все можна взяти в кафе і це зовсім не проблема, але якщо в номері дається чайник та дві чашки, то, скоріш за все, то є для чаю або кави, а отже цукор якимось чином треба розмішувати. Дрібничка, але якби то було в наявності, було б приємніше. Не дзвонили на рецепшн та не питали чому цього немає тільки через те, що були проїздом та заселились, буквально, на одну ніч.
Загалом, в готелі крута атмосфера, гарна територія, чисті номери, привітне обслуговування та лише невеликі мінуси, які можна прибрати за пару хвилин. Дуже сподіваємось, що все це буде прийняте до уваги, адже обов'язково повернемось до вас ще раз. Дякуємо!)
Николай Николай wrote on 11.09.2016 at 18:19:
Отдыхали в отеле, все очень понравилось. Обслуживающий персонал приветливый, общительный. Кухня в кафе отличная. В комнате чисто, вот только не хватало одноразовых тапочек, в обуви ходить и потом босым было не очень, но это были мелочи жизни. В основном отдых удался. Спасибо за проживание в вашем отеле!
Петро Петро wrote on 10.09.2016 at 21:13:
Проживали в готелі,з 5-10 вересня 16р дуже сподобалось.
Недолік: слабенький інтернет.
Побажання: хотілось би бачити літній майданчик,щоб культурно відпочити.
Вдячні за привітливість.
Велика подяка персоналу кухні особливо Вікторії ви молодці
Петро Петро wrote on 10.09.2016 at 21:08:
Проживали в готелі,з 5-10 вересня 16р дуже сподобалось.
Недолік: слабенький інтернет.
Побажання: хотілось би бачити літній майданчик,щоб культурно відпочити.
Вдячні за привітливість.
Андрій Андрій wrote on 15.08.2016 at 12:53:
Коротко:
плюси: чиста білизна, затишний та чистий номер, гарні меблі, ввічливість персоналу, трансфер дійсно є і це дуже зручно, наявність кафе з доставкою страв в номер
мінуси: немає
недолік: одне полотенце на людину (хотілося б 2 шт.), мало вказівників для проживаючих, щоб знайти готель (побажання розмістити на сайті примітивну схему як знайти готель)
Admin Reply by: PR отдел
Андрію! Ми дуже вдячні Вам за відгук! Дуже приємно, що Вам у нас сподобалося! Щодо недоліків, то хочему вибачитися за рушники, адже ми завжди кладемо 2 на людину. Наступного разу не зволікайте і телефонуйте на рецепцію, Вам обов'язково донесуть все необхідне для проживання. Карта на сайті зі схемою є. Вона знаходиться у розділі контакти, а також на головній сторінці внизу.
Дякуємо Вам і чекаємо на наступну зустріч!
Лідія Лідія wrote on 15.06.2016 at 12:18:
Зупинялись в отелі не один раз! Все дуже чудово! Дуже смачна кухня в кафе! Замовлення приносять в номер і це великий плюс. Особливо, коли зупиняєшся з дитиною. Найбільше моя малеча любить млинці з яблуками і уху)) І це при тому,що вона взагалі не любить рибу. Але як тільки ми в Нивках одразу вимагає уху)) дійсно смачна. Працівники кафе, адміністратори і охорона - дуже приємні люди. З іншим персоналом просто не було можливості поспілкуватися. Також великий плюс - це заборона курити в номері. Звичайно є і мінус - мало працюючих розеток і не зручне їх розташування. Прийшлось чайник включати під столом))) І використані рушники здалось би міняти щодня . А так все дуже добре. Бажаємо отелю всього найкращого!!!
Admin Reply by: PR отдел
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно чути Ваші приємні враження від перебування у готелі! Чекаємо на Вас знову!
Юлія Юлія wrote on 07.06.2016 at 22:46:
Дуже вдячна персоналу готеля. Все чудово! Зупинялися туристичною групою 52 особи, всі задоволені обслуговуванням, комфортом, чистотою!
Admin Reply by: PR отдел
Дорога Юліє, дякуємо,що Ви знайшли час для відгуку! Нам дуже приємно чути такі слова та приймати Вашу групу! Чекаємо на нові зусрічі!
Мар'ян Мар'ян wrote on 22.03.2016 at 19:44:
Зупинились в економі .
Все сподобалось , від сервісу і до чистоти та зручностей. Дякую за приємні враження.
Admin Reply by: PR отдел
Шановний Мар'яне, дуже дякуємо за відгук! Сподіваємося на нову зусріч з Вами!
Аноним Аноним wrote on 09.03.2016 at 23:29:
Отель хороший , персонал, стоянка, охрана, номера чистые, ресторан хороший.
Но нет стабильного интернета , это очень напрягает нервы, когда ты приезжаешь по работе, и тебе нужно удаленно работать,это невозможно.
Admin Reply by: PR отдел
Дорогой гость!
Спасибо, что Вы нашли время и оставили отзыв о проживании в нашем отеле! Мы очень рады, что Вы остались довольны нашими номерами, персоналом, и кафе.
Бывает, что интернет работает слабо по причине большой загрузки отеля. Обращайтесь, пожалуйста, на ресепшн и мы постараемся решить этот вопрос. Или есть еще один вариант - воспользоваться интернетом в местах общего пользования таких, как ресепшн или кафе. В данных местах точки WiFi находятся в непосредственной близости от Вас.
Будем рады новой встрече!